11 Aralık 2015 Cuma


SAAT YENİLEME
1-öncelikle basit bir duvar saati ediniyoruz ve pilini çıkarıyoruz. benim saatim evimde olan basit içi karton bir resimle kaplı bir saat idi. sizinki farklı bir zemine sahipse kartonu cıkarmadan da bu işlemi yapabilirsiniz. kartonumuzu resimdeki gibi yarı çapı kadar kesip cıkardık

 2.karton tamamen çıkarıldı.
 3.kartonun yarısını elimde olan altın renk bir karton ile saate ölçerek kapladım.

4.saatin sayı kısımlarına denk gelecek şekilde kartona delikler açtım. delik açarken düzgün şekil olması için bir kapak koyup delikler çizdim ve kestim.
 5.deliklerndirilen karton ilk yarıya yapıtırılıp saate yerleştirildi.
 6.saatin kalan yarınısı elimdeki bir dekupaj kağıdını kullanarak aynı şekilde oluşturup yapıştırdım.

 7.parlak karton olan kısma dekupaj tutkalı ile peçeden kestiğim ve tek kat çıkardığım gül desenini yapıştırdım. bunu yaparken resmin ortasından başlayıp kenarlara doğru çalışın nazik olun ve bol tutkal kullanın
 8.tutkal kuruyunca şekil resimdeki gibii  netleşti. ve çeklin çevresinden simli yapıştırıcı ile geçtim ve iki resmin ortasını bir kurdela ile şerit geçip aradaki boşluğu kapattım . bu karton bir şerit de olabilir
 8.son olarak kartondan iki minik kelebek keserek üst kısma yapıştırdım ve saatimiz pili takılarak  çalışmaya başladı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder